Beni Tanıyın 😊

Herkese merhaba 😊
  8 Haziran 2016 tarihinden beri instagramda paylaşımlarda bulunuyorum.
  Makyaj yapmaya üniversite 1.sınıfta başladım. Makyaj ve bakımla ilgilenmeyi seviyorum. Deneyip sevdiğim yada sevmediğim ürünleri de paylaşıyorum.
   Ürünleri instagramda paylaşırken yazı olarak çok kısıtlı bir alan var. Bu yüzden blog sayfasında ürünler hakkında daha çok bilgi verebileceğim için mutluyum 🤗
    Yağlı bir cildim var. Öyle her ürünü rahatlıkla kullanamam. Saçlarım cabuk yağlanıyor. Her gün yıkıyorum.
  Günümüzde objektif olan pek kalmadı. Hele bloggerlar bedava ürün gelmeye devam etsin diye sevmese bile sevdim diyor.Objektif olmak en güzeli😊
  Yeni yazılarda görüşmek üzere 😉😚

Yorumlar

  1. Hoş bulduk Esra Hanım :) Öncelikle hayırlı olsun. Umarım sık sık yazılarınızı okumaya devam ederiz. Ürünler hakkında güzel bilgiler edineceğime eminim bu Blog sayfasından. Sevgiler, Berna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😊 Çok tesekkur ederim güzel düsünceleriniz için 😊😚 Yorumların yayınlanmadan önce onaylanması gerekiyormuş. Simdi farkettim. Uzun zaman sonra cevap vermis oldum 🙈😁 Umarim severek yazilarimi okumaya devam edersiniz😇

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları