Yves Rocher Süngeri ❤

Merhaba 😊 Yves Rocher süngerini inceleyeceğiz bugün 😋
Yumuşaklığı gayet ideal. Suyla ıslatınca kendisinin 2 katına ulaşıyor boyutu. Ürünü cilde yayma konusunda gayet başarılı. Fondötenin çok az bir kısmını emiyor. Ürün israfı az oluyor yani ✌
      Süngerleri hijyenik olması açısından aslında kullandıktan hemen sonra yıkayıp açık havada kurumaya bırakmak lazım. Fakat ben genelde üşendiğim için bir gün felan kirli haliyle beklediği oluyor 🙈 Temizlenmesi çok rahatmış ki en sevdiğim özelliği bu oldu 😂
    Sünger gördüğünüz gibi baya gözenekli bir yapıda sanırım bu yüzden kolay temizleniyor. Pekii bu kadar temizlik demişken nasıl temizliyorum onu da anlatayım 😎
      Bir kasenin içine 1 pompa dalin şampuan ve beyaz kalıp sabunu koyuyorum. Sonrası da kaseyi tamamen kaynar su ile dolduruyorum. Bu halde 10 dk bekliyorum sonra bastır çek hareketlerle temizliyorum. Zaten kirin neredeyse hepsini kasedeki suya verdiği için kolayca temizleniyor.
       Fiyatı ise 17,90 tl. Indirimde biraz düsebilir. Peki bu fiyatı verip almalı mıyız 🤔 Bence fiyatına değecek bir ürün 🤗 Eklips , h&m , golden rose süngerlerini denemiş biri olarak bunu rahatlıkla söylüyorum 😍😄
      Mutlu günler 😚

Yorumlar

  1. Bu konuda gerçekten bir tavsiye arıyordum. Bu süngeri deneyeceğim. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba 😊 Yorum olduğunu yeni gordugum icin cok gec cevap veriyorum kusura bakmayin 🤗 umarim alip memnun kalmissinizdir 😊😚

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları