Sivilce Bakımı

Herkese merhaba 🤗
 💐Instagram sayfamda sivilcelerim ve sivilce lekelerim için kullandıklarımı paylaşıyorum. Ama daha derli toplu olsun diye blog yazısı yazıyorum 😊
 💐Ilk önce burda bahsedeceğim tüm ürünler bana iyi gelenler. Her cilt tipi ve her sivilce nedeni farklıdır. Mutlaka bunları kullanmadan önce ya cilt doktorunuza danışın yada eczacınıza 😉
 💐Temizleme aşaması ile başlayacak olursak sivilcelerimin olduğu bölgeyi uzun yıllardır yıkadığım jel Neutrogena - Sivilce temizleme jeli;

        

Sivilceleri kurutup çabuk iyileşmesini sağlıyor. 

💐Nadixa krem ;

   
Cilt doktorumun yazdığı bir sivilce ilacı. Amacı iltihap toplamak. Deri altı sivilcelerinde bile çok etkili. Ince tabaka halinde sadece sivilce uzerine uygulamak gerekiyor. Sabahları sürmek lazım. Tabi eğer evdeyseniz. Evde olmuyorsanız akşam sürüp 3-4 saat bekletip yıkayabilirsiniz.

💐Clinoper jel;


Sivilceleri kurutmak ve sivilce izlerinin rengini açmak için kullanıyorum. Sadece lokal olarak sorunlu yere kulak çubuğu ile uygulayın. Kuvvetli bir ilaç. Eğer fazla sürerseniz cildinizi de kurutur. Saç , kaş gibi yerlere değdirmeyin beyazlatma özelliği var. Bazı ciltlerde sürulen yerlerde kızarıklık yapıyormuş ama ben öyle bir sorunla karşılaşmadım. Her gün kullanmıyorum. Sadece sivilce varsa kullanıyorum.

💐Sudocrem ;


2 hafta boyunca deri altı sivilceye sadece gece sürüp yattım ve iz birakmadan sivilceyi geçirdi. Etkisini gördüğüm güzel bir pişik kremi 😁 sivilce izlerinin rengini de açıyor. Her gece çok ince tabaka halinde uygulayıp yatıyorum. Ben seven taraftayım. Illaki sevmeyen de vardır. 

 💐Sivilcelerim ve sivilce izlerim için uyguladıklarım böyle. Eger sorunuz varsa sorun 😇😘

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları