Baş ağrısına ilaçsız çözüm 😎

Merhaba 😊 Blog yazısı yazmayalı baya olmuş. Şanlı kremden bahsedeceğim.

Eczanelerden 3.5 tl ye alabilirsiniz. Ilk önce kremin içinden çıkan kullanım kılavuzunu paylaşayım sizlerle.


    Başım ağrıdığı zaman şakaklarıma , alnıma sürüp güzelce masaj yapıyorum. Eğer vaktim varsa sonrasında karanlık bir odada biraz uzanıyorum. Ilk önce içindeki mentol gereği biraz karıncalanma oluyor sonra soğutma etkisi başlıyor. Tamamen geçiriyor diyemem ama ciddi şekilde rahatlatıyor. Soğukluk iyi geliyorsa size deneyebilirsiniz.
     Grip olduğunuzda yatak başlığınıza sürüp rahat uyumanızı sağlayabilirsiniz. Yada burnunuza surebilirsiniz. Cok güzel nefes açıyor.
     Burkulma yada incinme durumlarında da çok az sürüyorum ve iyi geliyor.
   Bittikçe aliyorum. Denemenizi tavsiye ederim 🤗

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları