Siyah noktalara çözüm 😎

Merhaba 😊
    Siyah nokta ve gözenek problemi yaşayan kadın yada erkek birçok kişi var. Düzenli olarak temizleme jelleri ile temizlesek bile gene de siyah nokta oluşabiliyor. Siyah nokta bantları çok işimize yarıyor. Fakat etkili şekilde kullanmak ve sonuç almak için belirli şeyler yapmak lazım. Bugün onlardan bahsedicem. Dediğim şeyleri sırasıyla yaparsanız çok daha iyi sonuç alırsınız.
  1. Temiz bir kaba kaynar su koyun. Içerisine birkaç damla çay ağacı yağı damlatın. Yüzünü buhara tutun 15 cm uzaklıktan. Bir havlu altında yapın ki buhar başka yerlere gitmesin sadece yüzünüze değsin.
                    (Fotograf alıntıdır.)
2. Yüzünüzü kagit havlu ile kurulayıp siyah noktalarin oldugu yerlere kömür yada kil maskesi uygulayın. Herhangi biri olur. Markasinın felan önemi yok. Ama benim tavsiyem aktardan posetli yeşil kil alın. Gülsuyu yada madensuyu ile karıstirip macun kıvamına getirip kullanmanız.
                   (Fotoğraf alıntıdır.)
3. Maskeyi temizledikten sonra burun bandını uygulayacağınız yeri iyice suyla ıslatın. Sonra eliniz tamamen kuru iken burun bandını ambalajından cıkartip uygulayın. Uzerine 20 saniye felan bastirin iyice yapissin. Bosluk kalmamasina dikkat edin. Onemli olan iyi yapistirmak. Sonrasinda 15 dk kurusun burun bandı. 15 dakika sonrasında yavaşça çıkartın burun bandını. Önemli olan çok yavaş hareket etmeniz. Biraz gözünüzden yaş gelebilir 😅😉

4. Burun bandını çıkardıktan sonra peeling yapmanız lazım. Derinlerdeki siyah noktalari burun bandi çekememiş ama yüzeye cıkartmis olabilir. Onlardan kurtulmak için peeling yapıyoruz. Kullandığınız herhangi hir peeling olabilir. Markasinin felan onemi yok. Eğer benim peelingim yok diyorsanız türk kahvesinin telvesinden yardim alabilirsiniz 😅
(Fotograf alıntıdır)
5. Evetttt şuan burnunuzun üstü pürüzsüz ve temiz oldu. Temizlediğimiz gözenekleri sıkılaştırmaliyiz. Bunun için evinizde cilt tipinize uygun olan tonik kullanabilirsiniz. Eğer tonik yoksa maden suyu yada gülsuyu da olur.
Deneyip memnun kalırsınız umarım. Ben her pazar yapıyorum bu anlattiklarimi. Pazar günü demek bakım günü demek 🤗 Denerseniz benimle paylaşır mısınız 🙄 Kendinize iyi bakın 😙


Yorumlar

  1. Kil maskesini ben de kullanıyorum içine maden suyu limon suyu kahve telvesi koyup karıştırıyorum. Çok güzel sonuç veriyor. Cay ağacı yağının öyle kullanılacağı hic aklıma gelmemişti denemekte fayda var ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskesinin icine kahve telvesi bende ekleyim 🤗 Güzel fikir 😙

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları