Shiffa Home-Jojoba Yağı🌾💆‍♀️

Merhaba😊
Internette çok fazla görünce alıp denediğim jojoba yağından bahsedeceğim😊

Saç ve cilt için kullandığım muhteşem bir yağ.
Vücudun kendi yağına en yakın yağ jojoba yağıymış. Ayrıca antibakteriel bir yağ. İçerisinde E , A, B1, B2 ve B6 vitakinleri bulunuyormuş.
Fakat satın alacaksanız bu markayı yada mutlaka %100 saf jojoba yağını alın. Başka şeylerle birleşince kötü etkileşimler ortaya çıkıyormuş😐
Ciltteki sebum ile benzerlik gösterdiği için bunu cildinize sürdüğünüzde cilt ekstra yağlanmıyor.
Ciltteki ince çizgi görünümlerini azaltıyormuş. Ayrıca sivilceleri kurutup sivilce izlerini geçiriyormuş. Ama cilt için asıl faydası nem kaynağı olması.
Şimdi gelelim ben nasıl kullanıyorum😄
Cildimi temizledikten sonra elime 2 damla jojaba yağı alıp biraz ısıtıyorum ellerimin arasında sonra tampon hareketlerle yüzüme yediriyorum. Ilk önce yağlı kalıyor ama 5 dk icinde emiliyor. Genelde geceleri uyumadan önce yapıyorum.
Saçlarım için 2 yemek kaşığı jojoba yağını alıp saç diplerimden başlayıp uclara doğru sürüp saç bonesi yada poşet ile saçımı kapatıp 1 saat bekliyorum. Sonra saçlarımı yıkıyorum.
Sivilceleri söndürüyor. Cilde canlılık ve nem veriyor.
Saçlarımda ise parlaklık ve canlılık gözlemledim. Ayrıca yumuşacık oldular.
Kimyasal madde içermeyip doğal bir ürün olduğu için kullanmadan önce cildinizde ya da bileğinizde minik bir kısma uygulayıp alerjiniz var mı yok mu bakın. Çok az da olsa alerjik reaksiyon gösterebiliyormuş.
Bir de makyaj çıkarma özelliği var diyorlar ama ben denedim olmadı. Ne fondoteni ne maskarayı çıkarmadı😑

Fiyatı 20 tl.
Yeni yazılarda görüşmek üzere🤗

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları