Neutrogena - Purifying Boost / Anında etkili kil maskesi 💆‍♀️

Merhaba 😊
2018 yılı biraz hızlı tükeniyor sanki 🤔 Ne çabuk Mayıs'ın ortalarına geldik 😐 Hayat enerjinizin sömürülmeyeceği bir hafta sonu diliyorum 😁
Bu haftaki blog yazısında ülkemize yeni gelen neutrogena kil maskesi hakkında konuşacağız. Bu maskelerin birkaç çeşidi var. En kısa zamanda onları da deneyeceğim.
Bu maskeleri hep instagram keşfette görüyordum. Deneyebildiğim için mutluyum.


Maskenin vaadi 15 dk icinde fark edilir şekilde canlı bir cilt. 10 ml'lik bir ürün. Tek kullanımlık değil. Içinden baya bi ürün çıkıyor. Fakat maskenin ağzını açtıktan sonra başka bir kaba aktarmanız lazım ki kurumasın. Ben küçük tester kaplarına koydum. 3 kez kullandım. Hala da birkac kullanimlık ürün var.
Bütün yüzüme maskeyi sürdüm. Herhangi bir yanma, kızarıklık , karıncalanma olmadı. Kil maskesi dese de öyle cildi geren, kurutan maskeler gibi değil.
Açık yeşil rengi var. Tertemiz kokuyor. Içeriğinde parfüm var ama içerik listesinin en sonlarında ve rahatsız edecek kadar yoğun değil.
Yüzüme sürdükten sonra 15 dk bekledim. 15 dk da hafif yüzü gererek kuruyor. Süre dolduktan sonra maskeyi ılık su ile yıkadım. Cildim yumuşacıktı. Hemen nemlendirmeliyim hissiyatı oluşturmadı. Daha parlak ve canlı duruyordu yüzüm. En önemlisi de siyah noktaları baya bi temizlemişti. Gözenekleri gerçekten temizliyor.
Haftada 3 kere uygulanabiliyormuş. Gerçekten de uyguladım herhangi bir sorun olmadı. Dediğim gibi cildi irite eden , kurutan kil maskeleri gibi değil. Bittikçe alacağım bir maske oldu. Iyi ki ülkemize gelmiş.
Toparlayacak olursam maskenin sevdiğim sevmediğim yönlerini söyleyim.
✔ Yüzü kızartmadan , kurutmadan iyice temizliyor. Gözeneklerin görünümünü azaltıyor. Daha canlı cilt görünümü sağlıyor.
❌ Ambalajı sevmedim. Içinden bir sürü kez kullanabilir ürün çıkıyor ama maskenin ağzını açtıktan sonra illaki başka bir kaba aktarmak gerekiyor. Yoksa maske kurur. Keşke daha büyük ve kullanışlı ambalaj olsaymış.
❌ Kremsi bir yapısı olduğu için maskeyi yıkarken biraz zorlandım. En güzeli nemli ve sıcak bez ile temizlemek. Yoksa ılık su ile temizlerken baya bi zaman geçiyor.
Fiyatı 10,90 tl. Migros mağazalarında bulabilirsiniz. Zamanla gratis, watsons , rossmann mağazalarında da satılmaya başlar.

Yorumlar

  1. Değerli bilgileriniz için teşekkürler. Yüzüme her maskeyi uygulamayı cekiniyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) Yine de her maskeyi uygulamadan önce minik bir bölgede deneyin :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları