Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Merhaba 😊
Bugün çok reklamı yapılan bir ürün inceleyeceğiz. Hep merak ediyordum ama almak için indirimleri bekledim . Hydro Boost serisi nem vermeye odaklı güzel bir seri. Birçok ürünü de var bende.





İlk önce kremin vaadlerine bakalım 😊
  • Tazeleyici , ultra hafif , kadifemsi formül ile anında emilir.
  • Hiyalüronik Asit içermektedir.
  • Cilde nemi hapseder.
  • Hassas ciltler için uygun.
  • Yağlı bir his bırakmaz.




Bu vücut kreminin yapısını hep sorbeye benzettiler. Ne ya bu sorbe diyorsanız açıklayayım 😄 Çinlilerin keşfettiği , yaz günlerinde tercih edilen serinletici bir tatlıymış. Ezilmiş buz parçalarını içeren güzel bir tatlıymış 😋 Görüntü olarak gerçekten benziyor.😍

İçerik listesine de bir bakalım 😊







'petrolatum' 4. sırada yer alıyor. kimine göre uzak durulması gereken bir madde kimine göre ise nemi hapseden bir sorun teşkil etmeyen bir madde. Karar sizin. 'dimethicone' 6.sırada. Ayrıca kremin içinde parfüm ve renklendirici de var. 🙄



Yapısı kımıl kımıl yani ilk elimi değdirdiğimde bir tuhaf oldum . Silikonlu kremlerde hep böyle oluyorum. Nemlendirmesi başarılı değil. Fazla abartılmış bir ürün. Sırf para için övmüş kendini influencer diye tanıtan ama hiçbir vasfı olmayan kişiler. Vücudunuza ilk sürdüğünüzde bir pürüzsüzlük ve yumuşaklık oluyor ama geçici bir his bu. Doğru düzgün nemlendirmiyor. Ben sevmedim. Yapış yapış yada yağlı bir his bırakmıyor. Kış için yeterli gelmez ama ilkbahar ve yaz aylarında tercih edilebilir. Bunun yerine piyasada gerçekten nem veren güzel ürünler var. Onlara bakın bence 😊


Umarım faydası olmuştur bu yazının. 🤗 Şimdilik bu kadar. Diğer yazılarımda görüşmek üzere 😘



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Pretty by Flormar farları