Himalaya - Under Eye Cream 👀

Merhaba ☺

🔽24 yaşında biri olarak ilk defa göz altı kremi kullanmaya başladım. Daha fazla geciktirmek istemedim açıkçası. Morluk problemim yok. Ama genede nemlendirmek lazım kırışıklık olmasın diye.
🔽Youtube da sevdiğim birkaç kişinin önerisi ve internette araştırmalarım sonucu bu kremi aldım.
🔽Ilk önce kremin vaadleri nelermiş ona bakalım ☺

🔽Çoğu göz altı morluğu genetik bu yüzden ben morluklara etkisi olacağını pek sanmıyorum.
🔽Nem vermesi gerçekten çok başarılı. Iki gözümün altına birer mercimek büyüklüğünde krem sıkıp sonra yüzük parmaklarımla tampon hareketlerle yediriyorum. 🔽Hemencecik emiliyor. Asla yağlandırmadı. Beyaz butonlar yada sivilce yapmadı.
🔽İçerik kısmını da paylaşayım bu konuda hassas olanlar için 😊
🔽Doğal içerikli olması , hipoelerjenik olması benim için en önemli unsurlardan.
🔽Indirim de gratis mağazasından 14 tl ye aldım.
🔽Çok kuru göz altlarınız yoksa bu kremi seversiniz.
🔽20 li yaşlardaysanız cilt nemlendirmesi ve göz altı nemlendirmesine başlamak iyi olur 🤗
🔽Kullandınız mı bu kremi yoksa kullanmayı düşünür müsünüz benimle paylaşırsanız sevinirim 🤗
🔽Kendinize iyi bakın 💛😚

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙

Pretty by Flormar farları