Çift Aşamalı Temizlik - Makyaj Temizleme Yağları 💆‍♀️

Merhaba 😊
   Güneşli ve güzel bir pazar günü yeni yazı zamanı 📝
   Bugün çift aşamalı cilt temizliğinden ve makyaj temizleme yağlarından bahsedeceğim. Hadi başlayalım 😁
   Gün içinde cildimiz kirleniyor ve akşam olunca cildimizi güzelce temizlememiz gerekiyor. Ciltteki yağ , kir , sebum gibi pislikleri temizlerken ilk önce yağ bazlı temizleyici kullanırsak cildin en alt tabakasına kadar inip temizlemiş oluyoruz. Yağ yağı çözer mantığından hareket ile bunu yapıyoruz.
   Yağ bazlı temizleyiciler ile temizlik yaptıktan sonra illaki cilt yüzeyinde yağlı bir tabaka kalıyor. Bu tabakayı da su bazlı bir temizleyici ile temizlemeliyiz. Böyle yapınca cilt iyice temizlenmiş oluyor.
   Peki her akşam böyle mi temizlemeliyiz derseniz gün içerisinde naptığınıza bağlı. Nasıl yani dediğinizi duyar gibiyim 😅 Eğer makyaj yaptıysanız evet her akşam böyle temizlemelisiniz. Ama makyaj yapmadıysanız haftada 2 defa çift aşamalı temizleseniz yeterli olur.
   Aslında yaz kış güneş kremi kullanmalıyız. Fakat genellikle sadece yazın kullanıyoruz. Güneş kremleri ciltten zor arınır. Gün içerisinde sadece güneş kremi sürseniz bile aynı makyaj temizler gibi temizlemelisiniz.
   Bunlar benim hem araştırdığım hem de youtube sayesinde öğrendiklerim. Bunları 2 haftadır uyguluyorum ve gayet memnunum.
   Benim kullandığım makyaj temizleme yağı Missha - Calendula Deep Cleansing Oil

   Cildim kuru iken 4-5 pompa yağ alıp masaj yaparak uyguluyorum. Birkaç dakika sonra ılık su ile duruluyorum. Sonrasında elimdeki su bazlı  yüz temizleme jellerinden birini kullanıyorum. Aynisefa çiçeği içeriyor. Gözlerimi yakmıyor. Geride yağlı his kalmıyor. Cildimi yumuşatıyor. Herhangi bir iritasyon yada sivilce yapmadı.
   Piyasadaki makyaj temizleme yağlarına birkaç örnek vereyim ;
- Nuxe - Fiyatı 85 tl
- Shiseido - fiyatı 159 tl
- Caudalie - fiyatı 85 tl
- Yves Rocher - fiyatı 36.90 tl
- The Body Shop - Camomile 80 tl
- Kiehl's - fiyatı 149 tl
   Kendinize en uygun olanı seçip alabilirsiniz.
   Yeni yazılarda görüşmek üzere 😙

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Pretty by Flormar farları

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙