Sephora Lotus Face Mask 💕

Merhaba 😊
   Tatildeyken güneşten dolayı cildimiz baya kuruyor. Bu yüzden yazın nemlendirici maske uygulamayı seviyorum.
   Bugün bahsedeceğim maskeyi instastory üzerinden uygulamıştım ve ilk izlenimlerimi paylaşmıştım.


   İlk önce maskenin vaadlerine bir bakalım 😏

Stresli bir hayatınız mı var ? Kendinizi iyi hissetmek için bir mola vermelisiniz üstelik sadece 15 dakikanızı ayırmanız yeterli !
Doğal lotus çiçeği özü ile cildi nemlendiren ve dinlendiren bir maskedir.
-Cildi uzun süreli nemlendirirken, stres ve yorgunluğun belirtilerini gidererek taze, rahatlamış ve dinlenmiş bir cilt sağlıyor.
-Cildi nemsiz kalmış, stresli ve yorgun cilt tipleri için ideal.
Sonuç: Nemlenmiş, rahatlamış ve dinlenmiş bir cilt.
Sık aralıklarla veya 3 haftalık programda kullanın.
Kullanım Önerileri: Maskeyi açın, temiz cilde uygulayın ve 15 dakika bekletin. Fazla kalan ürün emilene kadar nazikçe masaj yapın. Durulamayın.

   Peki benim cildimdeki etkileri nasıl oldu ? 🤔Cildimdeki kuruluğa iyi geldi ama öyle acayip bir nem vermedi. Maskeyi 15 dk bekletip çıkarttım ve herhangi bir yapışkan his yoktu. Herhangi bir iritasyon ve ya kızarıklık yapmadı. Maske tamamen emilmemişti yüzümde kalanı iyice yedirdim ve yıkamadım. Geçici olarak nem veriyor yani.
   İçerik listesine gelecek olursak içeriğini sevmedim. Parfüm ve alkol var. Yoğun bir şekilde kimyasal parfüm koktuğunu anlıyorsunuz zaten maskeyi açınca. Kötü bir koku değil tabi ki mis gibi çiçek kokuyor ama cilt ürünlerinde ben parfüme karşıyım. Gözenekleri tıkaması ve hassasiyet yaratması yüksek oluyor.
    İçerik listesini bırakayım merak edenler için😁

Water, Butylene Glycol, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Glycosyl Trehalose, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Triethanolamine, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Oryza Sativa (Rice) Extract, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tremella Fuciformis (Mushroom) Extract, Fragrance, Piroctone Olamine, Nymphaea Alba Flower Extract, Maltodextrin, Polyquaternium-51, Brassica Oleracea Italica (Broccoli) Sprout Extract, Peg-30 Dipolyhydroxystearate, Trideceth-6, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate. 

   Toparlamak gerekirse tekrardan gidip almam. Hem fiyat olarak pahalı hem de verdiği nem kısa sürüyor. Herhangi bir aydınlık etki de yaratmadı. En önemli eksisi de içerik listesi. Kağıt maske olduğu için yüzden kayıyor. İllaki bir yere uzanıp uygulamak lazım.
   Yeni yazılarda görüşmek üzere 🤗
Eğer bu maskeyi kullanan varsa yorum bırakabilir. 😘

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Pretty by Flormar farları

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙