Loreal - Şeker Peelingi / Işıltı canlandırıcı 💆🏻‍♀️

Merhaba 😊
Şeker peelingleri piyasaya çıkalı baya oldu aslında. Yüz için pek uygun bulmadığım için gidip almamıştım. Sırf dudaklar için de değmez diye düşünmüştüm. 😁 Bunu da kendim gidip almadım aslında. 😅 Denebunu Lotus ücretli kutunun içinde vardı.



Neyse geçelim ürüne ve yorumlarıma 😀
İlk önce içerik listesine bakalım ;


İlk sırada şeker var. İkinci sırada ise yüksek oranda komedojenik bir içerik var. 🙄 Listenin sonlarında renklendirici ve parfüm var. Yani içerik listesi temiz değil. 😑 Çok çabuk tıkanan gözenekleriniz varsa size iyi gelmez.

Ürünün vaadleri nelermiş ona da bakalım ;


İçindeki yağlar ve şeker etkisi ile gerçekten pürüzsüz ve yumuşak bir cilt sağlıyor. 🤗 Şeker tanecikleri yüzü çizecek kadar büyük değil. Herhangi bir rahatsızlık yaratmadı. Uzun vadede tüylenme yapabilir belki. 😣


Dudaklar için de kullanabilirsiniz. Ben dudaklara peeling yapıp yıkamıyorum. Nemli bir havlu ile siliyorum. Böylece ekstra yumuşak kalıyor. 😍

Ürünün üzerinde tüm cilt tiplerine uygun diyor ama katılmıyorum. Hassas ve yağlı ciltler uzak dursun. Hassas ciltleri içindeki şeker tanecikleri ve renklendirici,parfüm etkileyebilir. İçinde hindistancevizi yağı,üzüm yağı gibi birçok yağ olduğu için yağlı ciltlerin gözeneklerini tıkayabilir.
Normal,karma,kuru ciltler ise severek kullanır bence. 😄

Gratis,Rossmann,Watsons,Migros,Eveshop mağazalarında rahatlıkla bulabilirsiniz.
Fiyatı 50 tl civarında. İndirimlerde 22 küsürlere düşüyor.

Bu yazının daha sonuna geldik. Sormak istediğiniz varsa yada kullandıysanız yorum yazabilirsiniz. 😘

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cerave Foaming Cleanser 💆🏻‍♀️

Pretty by Flormar farları

Neutrogena - Hydro Boost jel vücut kremi 💎💦💙